
Najnovija kampanja donosi priču koja nadilazi granice klasičnog modnog oglašavanja. Slogan „Odjeni život dragocjenim stvarima“ u ovom izdanju postaje metafora za odnose – intimne i svakodnevne, isprepletene poput plesnih koraka. Radi se o priči u kojoj su emocije utkane u odjeću, koja dobiva novo značenje ovisno o kontekstu i onome tko je nosi.
Dva poetska TV spota kampanje podsjećaju na male filmske slike u kojima se moda spaja s koreografijom i riječima. Prvi se odvija u intimnom prostoru hotelske sobe. Upravo tamo bijela Paul Smith košulja i čipkasta Twinset haljina postaju protagonisti priče o intimi, u kojoj svaki pokret plesača otkriva cijeli spektar emocija. Slogan „Ne treba ti da se odjeneš. Treba ti da se razodjeneš.“ donosi suptilnu, ali provokativnu igru riječi, predstavljajući odjeću kao nešto više od odjevnog predmeta.

Drugi spot vodi gledatelje u otvoreni park, gdje se u ritmu plesa dvoje izvođača pojavljuje i treći, neočekivani lik – vuneni kaput Patrizia Pepe. Njegova uloga nije samo zaštita od hladnoće, već i simbol emocionalne topline koja nastaje između dvoje ljudi. Slogan „Ne treba ti da ti bude toplo. Treba ti da osjetiš toplinu.“ tjera gledatelja da odjeću promatra ne kao stvar, već kao univerzalni medij – nositelja uspomena, osjećaja i odnosa.

„U ovoj kampanji pokazujemo da jedan predmet može nositi mnogo značenja – ovisno o tome tko ga nosi i u kakvim okolnostima. Baš kao i ljudski odnosi, naši komadi odjeće imaju različite nijanse i dimenzije, ovisno o kontekstu,“ istaknula je Marta Sawicka, direktorica brend marketinga u Answearu „Ideja ‘Odjeni život dragocjenim stvarima’ oživljava na mnogim razinama – od raznolikosti odnosa, preko slojevitosti same odjeće, pa sve do igre riječima u našim sloganima.“
Za jedinstvenu, gotovo filmsku estetiku kampanje zaslužan je međunarodni tim stvaratelja. Redateljica Adi Halfin, poznata po svom umjetničkom pristupu slici i pokretu, kreirala je narativ u kojem kamera prati ples kao što prati emocije – intimno, izbliza, a istodobno s puno dinamike. Koreografija Emilie Leriche dodatno naglašava napetost među likovima, dopuštajući da odjeća postane dio koreografije, a ne samo rekvizit.
Glumačku postavu čine međunarodno priznati umjetnici: Mathilde Lin (poznata po glavnoj ulozi u spotu Harryja Stylesa As it was), David Lagerqvist, Angele Villanueva Jara (finalistica TV showa You Can Dance) i Mermoz Melchior. Svaki od njih donosi autentičnost i ekspresiju, čineći priče u spotovima univerzalnima i bliskima gledateljima.
Vizualni sloj oblikovao je Answearov glavni stilist Łukasz Witek, fokusirajući se na izražajne, a istovremeno bezvremenske komade premium brendova, naglašavajući njihovu višedimenzionalnost. Jesensko-zimska kampanja AW25 ‘Odjeni život dragocjenim stvarima’ još je jedno izdanje ideje koju Answear već godinama promovira. Ona je dokaz da moda može biti više od proizvoda; može postati umjetnost pripovijedanja, emocija i odnosa. Filmski jezik koji se obraća osjetilima i ostaje u sjećanju još dugo nakon što se svjetla ugase.

Zasluge
Redatelj: Adi Halfin
Koreografija: Emilie Leriche
Agencija: Saatchi Poljska @Saatchi
Client Service: Małgorzata Wajdziak, Aleksandra Mielec
Strategija: Radosław Chrobot, Agnieszka Kwaśniewska
Kreativni tim: Magda Drozdowska, Quentin Carenzo, Sonia Nowacka
Produkcija: Marta Gierej , Magdalena Barszcz
Answear tim: Marta Sawicka, Katarzyna Kaczmarczyk
Glavni stilist: Answear: Łukasz Witek
Produkcijska kuća: SHOOT ME
Producent: Zdzich Heydel
Manager produkcije: Jagoda Jędrzejewska
Postprodukcija: VEIN
Glazba: Głośno