Vrijeme čitanja 3 min 01 lis 2024

Jesen je crvena u Answear kampanji: “Odjeni život dragocjenim stvarima.”

Autor: Martina
Vrijeme čitanja 3 min

Answear u svojoj najnovijoj kampanji za sezonu jesen-zima 2024. kombinira poetične tonove dajući iznimnu pažnju i stavljajući naglasak na detalje. Brend prikazuje modu koja ne samo da ukrašava, već i priča priče – one koje ostaju.

Jesen je doba godine koje potiče na razmišljanje, kontemplaciju i poniranje u duboke emocije. To je i razdoblje kada moda poprima posebno značenje – postaje ne samo izraz stila, već i manifestacija naših unutarnjih vrijednosti.

Najupečatljiviji element Answear kampanje je zadivljujuća crvena kreacija glumice i modela Fatime Brunengo. Ovaj stajling, pun snage i karaktera, više je od lijepe haljine – on je izraz hrabrosti i samopouzdanja.

“Crvena boja uvijek privlači pažnju, ali u ovom stajlingu postaje simbol snage i neovisnosti.”

-kaže Marta Sawicka, direktorica marketinga Answeara.

Stajling ne samo da impresionira svojom estetikom, već postaje i nezaboravan, stvarajući jedinstvenu sliku ženstvenosti.Crvena boja u kampanji ima ključnu ulogu – simbolizira kreativnu energiju, strast i hrabru viziju budućnosti, koji su u skladu sa strateškim ciljevima brenda Answear. 

Crvena boja ostavlja trag na trendovima ove sezone. Od bordo, preko tzv. cherry red nijansi, do pojedinačnih pop up crvenih komada, dizajneri hrabro unose crvenu boju u svoje kolekcije, kombinirajući je s klasičnim krojevima i modernim detaljima. 

Kampanju prati niz dodatnih aktivnosti. 

Inspirirani snagom crvene boje, stvorili smo originalni popis pjesama koji se odnosi na ovu jedinstvenu boju. U posebnom izdanju našeg bloga “Jesen je crvena” bavimo se simbolikom u umjetnosti i modi, pričama koje pokazuju kako je ova boja pokretala i tjerala ljude na akciju. 

U Answear Concept Storeu u Varšavi, jedinom fizičkom koncept dućanu brenda, poznati stilisti pokazat će kako sastaviti stilove s crvenom bojom.

Dokazujemo da crvena nije obična boja – ona je intenzivna emocija i ekspresivan izraz, koji se slobodno može koristiti u jesenskim kolekcijama. 

Spot kampanje, snimljen u pitoresknom Lisabonu, plijeni svojom vizualnom poetikom. Svaki je isječak pažljivo komponiran kako bismo istaknuli ljepotu trenutaka koje vrijedi zauvijek sačuvati. Lisabon svojim čarobnim svjetlom pruža savršenu kulisu za modnu priču blisku životu i emocijama.

Za režiju je odgovorna Stella Consonni, hvaljena zbog svoje osjetljivosti i talenta za hvatanje suptilnih emocija i ljepote svakodnevnih trenutaka. Stella je savršeno dočarala tu atmosferu, spajajući svakodnevno s daškom luksuza.

Slogan kampanje “Odjeni život dragocjenim stvarima” u potpunosti odražava bit Answearove poruke. Moda nas prati u najvažnijim trenucima i podloga je za uspomene koje zauvijek ostaju. 

Vjerujemo da vrijednost odjeće nije samo u njezinoj estetici, već u emocijama koje izaziva. 

Moda je ta koja govori o važnim trenucima i važnim ljudima u našim životima – jedinim svjedocima naših sjećanja, osim nas samih.

Kampanja je posveta kvaliteti i ljepoti. U ponudi Answeara kupci će pronaći pažljivo odabrane proizvode vrhunskih svjetskih brendova. To su simboli bezvremenskog stila i elegancije koji vam omogućuju da izrazite sebe i svoje vrijednosti. 

Moda je za nas više od odjeće – to je način da pokažemo svijetu tko smo i što nam je važno.
 

Provjeri ponudu crvenih proizvoda na Answear.hr

Stvari nas prate svaki dan. Oni su zapis naših osjećaja i sjećanja. Mogu nas ohrabriti da posegnemo za nepoznatim, omogućiti nam postojanje u tuđoj svijesti ili biti odgovor na svakodnevne izazove. Na kraju se povuku u drugi plan, jer ostaje najvrednije ono što smo kroz njih stekli. 

U kampanji za sezonu jesen-zima 2024. svoj život odijevamo dragocjenim stvarima.

Ostali članci