Answear modni blog
Answear u svojoj najnovijoj kampanji za sezonu jesen-zima 2024. kombinira poetične tonove dajući iznimnu pažnju i stavljajući naglasak na detalje. Brend prikazuje modu koja ne samo da ukrašava, već i priča priče – one koje ostaju.
Brend Diesel 1978. godine osnovao je Renzo Rosso i od samih početaka je poznat po svojoj buntovničkoj naravi i avangardnom pristupu modi.
Iako kraj ljeta mnogima pada teško i nije se lako odvojiti o morskog zraka, soli i valova, jedna od stvari koja svakako olakšava povratak u svakodnevicu i obveze su zasigurno novi komadi te mnogobrojne kombinacije koje jedva čekamo nositi na jesen.
Pretjerana proizvodnja i s njom povezan stalni rast tekstilnog otpada s jedne je strane gorući problem, a s druge odlična inspiracija i prilika za kreativno djelovanje. Najnovije izdanje inicijative Renewed pokazuje koliko se potencijala krije u kreativnoj uporabi nadograđene (upcycled) odjeće. Ovaj put kolekcija Answear x INTU prvi put u Poljskoj uključuje digitalne putovnice proizvoda.
Planirate li nove kupaće? Evo nekoliko savjeta da odaberete onaj pravi kroj koji će podcrtati vaše obline.
Razlika u plaćama s kojom se suočavaju žene diljem Europe i dalje naglašava nejednakost spolova. Povodom nadolazećeg Dana žena, još jednom, simboličnom akcijom Ladies First, želimo skrenuti pozornost na rodni jaz u plaćama i podržati glas žena o važnom pitanju.
Ne bacajte – vratite i pomozite okolišu! Krenuli smo s ekološkom online akcijom – Wear&share. Riječ je o projektu koji će omogućiti svima koji žele donirati odjeću i tekstil za recikliranje da to učine bez izlaska iz svog doma. Osim toga, podržat ćete rad Udruge Argonauta i pomoći nam u pošumljavanju Hrvatske.
Postoje mjesta koja otkrivaju nešto u nama i mjesta koja otkrivamo sami. Istražite i pronađite #journeyspiration! Pobijedite!
ANSWEAR ZA ŽENE nije samo slogan promocije na answear.hr, već je riječ o glasu brenda koji progovara o bitnim temama za žene. Povodom Dana žena, Answear želi skrenuti pozornost na nejednakosti u plaćama s kojima se suočavaju žene diljem Europe. Stoga će, u razdoblju od 1. do 8. ožujka, odabrani ženski i dječji asortiman (uz kod: WOMAN) biti obuhvaćeni većim popustom od muškog.
Spajamo svoje moći, snage i godine iskustva s dva jedinstvena brenda! Sneakerstudio, jedan od vodećih brendova u prodaji tenisica i streetweara u Srednjoj i Istočnoj Europi, i novonastali brend premium streetweara – PRM, postat će dio našeg lifestyle svijeta.
Moda nije samo odjeća – ona je emocija, odnosi i priče koje izražavamo kroz svoj stil. U najnovijoj kampanji za sezonu proljeće/ljeto 2025, Answear.hr stavlja fokus na hrabre kontraste, spajajući naizgled različite stilove premium brendova. Kao i u životu, tako i u modi – suprotnosti mogu stvoriti fascinantne kombinacije.
Iako je prekomjerna stimulacija fenomen koji je poznat već godinama, on danas, u ovo moderno doba žurbe, dobiva sve više na snazi. Utjecaj prekomjerne stimulacije na naše mentalno zdravlje tema je trećeg izdanja kampanje ‘Brini o nutrini-unutarnji mir’. Marta Niedźwiecka i Joanna Wojsiat u projektu navode načine nošenja s prekomjernom stimulacijom.
Answear Concept Store upravo je otvoren u prestižnoj tvornici Norblin u Varšavi. U estetski dopadljivim, nestandardno uređenim interijerima, moda se susreće s kreativnošću, dovodeći iskustvo kupnje na najvišu razinu. Otkrijte s nama ovu jedinstvenu modnu točku na karti Varšave.