Načini dostave
Dostavna služba Overseas
Troškovi dostave:
- Trošak dostave za narudžbe do 40 EUR iznosi 3,50 EUR.
- Dostava za narudžbe iznad 40 EUR je BESPLATNA!
Načini plaćanja:
- U slučaju plaćanja pouzećem, moguće je jedino plaćanje gotovinom.
- Prilikom plaćenja pouzećem naplaćuje se naknada u vrijednosti od 0,50 EUR.
Hoće li me dostavljač obavijestiti prije dolaska?
Svaki klijent na dan dostave dobiva SMS poruku s informacijama o broju pošiljke i telefonskim brojem lokacije isporuke. SMS obavijesti Vam dolaze na dan isporuke ukoliko Vam je pošiljatelj aktivirao tu opciju.
Što učiniti u slučaju kašnjenja pošiljke?
Najbolje je kontaktirati dostavljačku službu Overseas na e-mail: [email protected]
VAŽNO: Provjerite pošiljku prije preuzimanja. U slučaju da je oštećena u prijevozu, napišite prijavu štete kod dostavljača i kontaktirajte naš Ured službe za korisnike.
Overseas Pickup
Želite naručiti proizvod, ali Vaše slobodno vrijeme ne podudara se s vremenom dostave?
Nema problema!
Sada možete brzo i jednostavno odabrati jednu od sljedećih lokacija preuzimanja pošiljaka kako biste ih preuzeli kada želite. Odabrane lokacije pronaći ćete ovdje << OVDJE >>
Troškovi dostave:
- Trošak dostave za narudžbe do 40 EUR iznosi 3,5 EUR.
- Dostava za narudžbe iznad 40 EUR je BESPLATNA!
Načini plaćanja:
- Isključivo plaćanje online.
Na dan kada vaša pošiljka stigne do lokacije za preuzimanje, dobit ćete detaljnu obavijest.
Kada ću primiti naručene proizvode?
U roku od dva do tri radna dana.
Narudžbe zaprimljene vikendom ili blagdanima:
Dostava kreće prvog ili drugog radnog dana od zaprimanja Vaše narudžbe.
Dostavljačka služba GLS
Troškovi dostave:
- Trošak dostave za narudžbe do 40 EUR iznosi 4,80 EUR.
- Dostava za narudžbe iznad 40 EUR iznosi 1,30 EUR.
Načini plaćanja:
- Prilikom plaćenja pouzećem naplaćuje se naknada u vrijednosti od 0,50 EUR.
- Moguće je plaćanje putem POS aparata i gotovinom.
Hoće li me dostavljač obavijestiti prije dolaska?
Svaki klijent na dan dostave dobiva SMS poruku s informacijama o broju pošiljke i telefonskim brojem lokacije isporuke. SMS obavijesti Vam dolaze na dan isporuke ukoliko Vam je pošiljatelj aktivirao tu opciju.
Što učiniti u slučaju kašnjenja pošiljke?
Najbolje kontaktirati dostavnu službu GLS na e-mail: [email protected]
VAŽNO: Provjerite pošiljku prije preuzimanja. U slučaju da je oštećena u prijevozu, napišite prijavu štete kod dostavljača i kontaktirajte naš Ured službe za korisnike.