Načini dostave

Dostavna služba Overseas

Troškovi dostave:

  • Trošak dostave za narudžbe do 40 EUR iznosi 3,50 EUR.
  • Dostava za narudžbe iznad 40 EUR je BESPLATNA!

 Načini plaćanja:

  • U slučaju plaćanja pouzećem, moguće je jedino plaćanje gotovinom.
  • Prilikom plaćenja pouzećem naplaćuje se naknada u vrijednosti od 0,50 EUR.

Hoće li me dostavljač obavijestiti prije dolaska?

Svaki klijent na dan dostave dobiva  SMS poruku  s informacijama o  broju pošiljke i telefonskim brojem lokacije isporuke. SMS obavijesti Vam dolaze na dan isporuke ukoliko Vam je pošiljatelj aktivirao tu opciju.

Što učiniti u slučaju kašnjenja pošiljke?

Najbolje je kontaktirati dostavljačku službu Overseas na e-mail: [email protected]

 

VAŽNO: Provjerite pošiljku prije preuzimanja. U slučaju da je oštećena u prijevozu, napišite prijavu štete kod dostavljača i kontaktirajte naš Ured službe za korisnike.


 

Overseas Pickup

Želite naručiti proizvod, ali Vaše slobodno vrijeme ne podudara se s  vremenom dostave?

Nema problema!

Sada možete brzo i jednostavno odabrati jednu od sljedećih lokacija preuzimanja pošiljaka kako biste ih preuzeli kada želite. Odabrane lokacije pronaći ćete ovdje << OVDJE >>

Troškovi dostave:

  • Trošak dostave za narudžbe do 40 EUR iznosi 3,5 EUR.
  • Dostava za narudžbe iznad 40 EUR je BESPLATNA!

Načini plaćanja:

  • Isključivo plaćanje online.

Na dan kada vaša pošiljka stigne do lokacije za  preuzimanje, dobit ćete detaljnu obavijest.

Kada ću primiti naručene proizvode?

U roku od dva do tri radna dana.

Narudžbe zaprimljene vikendom ili blagdanima:

Dostava kreće prvog ili drugog radnog dana od zaprimanja Vaše narudžbe.

 

Dostavljačka služba GLS

Troškovi dostave:

  • Trošak dostave za narudžbe do 40 EUR iznosi 4,80 EUR.
  • Dostava za narudžbe iznad 40 EUR iznosi 1,30 EUR.

 Načini plaćanja:

  • Prilikom plaćenja pouzećem naplaćuje se naknada u vrijednosti od 0,50 EUR.
  • Moguće je plaćanje putem POS aparata i gotovinom.

Hoće li me dostavljač obavijestiti prije dolaska?

Svaki klijent na dan dostave dobiva  SMS poruku  s informacijama o  broju pošiljke i telefonskim brojem lokacije isporuke. SMS obavijesti Vam dolaze na dan isporuke ukoliko Vam je pošiljatelj aktivirao tu opciju.

Što učiniti u slučaju kašnjenja pošiljke?

Najbolje kontaktirati dostavnu službu GLS na e-mail: [email protected]

 

VAŽNO: Provjerite pošiljku prije preuzimanja. U slučaju da je oštećena u prijevozu, napišite prijavu štete kod dostavljača i kontaktirajte naš Ured službe za korisnike.