Troškovi i oblici dostave

OVERSEAS EXPRESS

Troškovi dostave:

  • Trošak dostave za narudžbe manje od 50 EUR iznosi 3,90 EUR.
  • Dostava za narudžbe od 50 EUR i više je BESPLATNA!
  • Povrat naružbi u iznosu od 50 EUR i više je BESPLATAN.

Načini plaćanja:

Ako Vašu narudžu plaćate pouzećem, dostavljaču je moguće platiti gotovinom. Pri plaćanju pouzećem naplaćuje se dodatna naknada u iznosu od 0,50 EUR.

Hoće li me dostavljač kontaktirati prije dostave?

Svaki klijent na dan dostave dobije SMS poruku  s informacijama o broju pošiljke i telefonskom broju lokacije isporuke.

Što učiniti u slučaju kašnjenja pošiljke?

Molimo kontaktirati  dostavljčku službu Overseas na e-mail: [email protected].

VAŽNO: Provjerite pošiljku prije preuzimanja. U slučaju oštećenja prilikom prijevoza, napišite prijavu o šteti i kontaktirajte naš Ured službe za korisnike. 

 

OVERSEAS PICKUP

Želite naručiti proizvod, ali Vaše slobodno vrijeme ne podudara se s vremenom dostave?

Nema problema!

Sada možete brzo i jednostavno odabrati jednu od sljedećih lokacija preuzimanja pošiljaka kako biste preuzeli Vaše pošiljke kada želite.

Troškovi dostave:

  • Trošak dostave za narudžbe manje od 50 EUR iznosi 4,90 EUR.
  • Trošak dostave za narudžbeod 50 EUR i više iznosi 1,30 EUR.

Načini plaćanja:

Isključivo plaćanje on-line

Nije moguće plaćati pouzećem. Na dan kada vaša pošiljka stigne do lokacije za preuzimanje, dobit ćete detaljne obavijesti.

Kada ću primiti naručene proizvode?

U roku od dva do tri radna dana.

Narudžba zaprimljena vikendom ili blagdanima:

Dostava kreće prvog ili drugog radnog dana nakon dana slanja Vaše narudžbe.

 

GLS

Troškovi dostave:

  • Trošak dostave za narudžbe ispod 50 EUR iznosi 4,90 EUR.
  • Dostava za narudžbe od 50 EUR i više je BESPLATNA!

 Načini plaćanja:

  • Prilikom plaćenja pouzećem naplaćuje se naknada u vrijednosti od 0,50 EUR. Dostavljaću je moguće platiti putem POS aparata i gotovinom.

Hoće li me dostavljač obavijestiti prije dolaska?

Svaki klijent na dan dostave dobiva  SMS poruku  s informacijama o  broju pošiljke i telefonskim brojem lokacije isporuke. SMS obavijesti Vam dolaze na dan isporuke ukoliko Vam je pošiljatelj aktivirao tu opciju.

Što učiniti u slučaju kašnjenja pošiljke?

Molimo kontaktirati GLS na e-mail: [email protected]

VAŽNO: Provjerite pošiljku prije preuzimanja. U slučaju da je oštećena u prijevozu, napišite prijavu štete kod dostavljača i kontaktirajte naš Ured službe za korisnike

 

ŽELITE LI VRATITI PROIZVOD? provjerite više informacija OVDJE