Reklamacija

U skladu s člankom 556 (i sljedećim navedenim) imate pravo na jamstvo za sve proizvode kupljene u trgovini Answear.hr u razdoblju dvije godine od datuma kupnje.

 

1. Ispunite obrazac za pritužbu i umetnite ga u paket s proizvodom za koji ulažete reklamaciju. Obrazac možete preuzeti ovdje. Ako nemate printer, pripremite vlastiti opis pritužbe. Možete se voditi uputama iz našeg obrasca. Preporučujemo Vam da koristite primjerak koji smo pripremili, što će Vam uvelike olakšati podnošenje pritužbe.

2 . Pošaljite paket.

Možete poslati proizvod u naše skladište:

Answear.hr

Zastavnice 38A

10251 Hrvatski Leskovac

s porukom "ANSWEAR.COM - REKLAMACIJA"

3. Pričekajte da se pritužba riješi

Pritužbe se razmatraju odmah u slučaju da odstupite od ugovora o prodaji, a u drugim slučajevima najkasnije 15 dana od datuma primitka oglašenog proizvoda. U slučaju da se prigovor smatra dobro napisanim, zahtjev za prigovor ispunit ćemo u skladu s važećim zakonima o jamstvu.

ODR platforma

(a) Ako kupujete kao potrošač, imate pravo koristiti izvansudski način rješavanja sporova i potraživanja tražbina putem interaktivne platforme ODR (Online Consumer Dispute Resolution) u skladu s Uredbom Europskog parlamenta i Vijeća (EU) br. 524/2013 od 21. svibnja 2013. g. o online rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/EZ.

ODR platforma je interaktivan alat dostupan potrošačima iz Europske unije putem kojeg se može podnijeti žalba. Sljedeća veza preusmjerava na ODR platformu: ec.europa.eu/consumers/odr

Istovremeno obavještavamo da naše korištenje ovog sustava za rješavanje sporova nije obavezno.