Opći uvjeti poslovanja

Pravilnik

PRAVILNIK TRGOVINE ANSWEAR.HR

 

I. OPĆE INFORMACIJE

1. Web trgovinom www.answear.hr i mobilnom aplikacijom za tu trgovinu (u daljem tekstu pod zajedničkim nazivom - „Trgovina”) upravlja Answear.com Spółka Akcyjna [dioničarsko društvo] sa sjedištem u Krakovu, adresa: 31-564 Kraków, Aleja Pokoju 18,  upisano u registar poduzetnika Državnog sudskog registra koji vodi Rajonski sud za Krakov, XI. Gospodarski odjel KRS pod brojem KRS 0000816066, REGON 122515020, NIP 6793080390, koje je također Voditelj obrade osobnih podataka Kupaca Trgovine. U daljnjim odredbama Pravilnika, radi pojednostavljenja komunikacije, koristimo termin: „Answear”, „mi” ili koristimo druge zamjenice za prvo lice množine.  

2. Ovaj pravilnik („Pravilnik”) uređuje pravila za kupnju proizvoda prikazanih u Trgovini  („Proizvodi”), registraciju Vašeg korisničkog računa, korištenje programa vjernosti Answear Club i druge usluge opisane u Pravilniku.

3. Pravilniku možete pristupiti u podnožju web stranice Trgovine ili preuzeti njegovu aktualnu verziju u PDF formatu i spremiti na odabrani medij.

4. Podaci o Proizvodima u Trgovini, između ostaloga opisi i cijene, predstavljaju poziv da se učini ponuda za sklapanje ugovora o kupoprodaji u smislu čl. 256. stavka 1. Zakona o obveznim odnosima, u skladu s uvjetima iz Pravilnika.

5. Proizvodi u Trgovini su detaljno označeni. Na web stranici se nalaze informacije posebno o svojstvima Proizvoda, njihovoj cijeni, materijalu od kojih su izrađeni.

6. Sve i robni znakovi i nazivi robnih marki, slike, projekti, grafički izgled trgovine, opisi proizvoda i drugi njihovi elementi zaštićeni su autorskim pravima i ne smiju se kopirati niti na bilo koji način koristiti u vlastite svrhe bez suglasnosti Answear-a.

7. U Trgovini možete kupovati samo kao potrošač, odnosno fizička osoba koja obavlja kupnju izvan gospodarske djelatnosti. Ne prodajemo poduzetnicima.

 

II. PRAVILA KORIŠTENJA TRGOVINE I SKLAPANJA UGOVORA O PRODAJI PROIZVODA

 

1. Pročitajte Pravilnik i prije naručivanja ili otvaranja korisničkog računa u Trgovini prihvatite njegov sadržaj. Bez prihvaćanja Pravilnika nećete moći kupovati Proizvode ili koristiti druge usluge putem Trgovine.

2. Podaci koje nam dajete prilikom naručivanja trebaju biti istiniti, aktualni i točni. Imajte na umu da možemo odbiti realizaciju narudžbe u slučaju kada su navedeni podaci toliko netočni da je nemoguće realizirati narudžbu, a posebno onemogućuju ispravno uručenje pošiljke. Prije nego što odbijemo realizaciju narudžbe pokušat ćemo Vas kontaktirati radi utvrđivanja podataka koji omogućuju realizaciju narudžbe.                

3. Ulažemo sve napore kako bismo osigurali da Vaše korištenje Trgovine bude učinkovito i sigurno. Poslujemo u skladu s važećim sigurnosnim standardima za to područje.
4. Ne smijete poduzimati radnje koje mogu ugroziti sigurnost Trgovine, sigurnost Vaših podataka i podataka drugih kupaca ili sigurnost izvršenih kupnji.

5. Prilikom korištenja Trgovine dužni ste se pridržavati sljedećih pravila:

  1. ne smijete na bilo koji način utjecati na sustav Trgovine, uključujući posebno ubacivanje štetnog (zloćudnog) softvera ili poduzimanje drugih radnji u svrhu nezakonitog utjecaja na Trgovinu;
  2. dužni ste koristiti Trgovinu u skladu s njezinom namjenom opisanom u Pravilniku – korištenje funkcionalnosti Trgovine u bilo kojem drugom opsegu, osim navedenog u Pravilniku, je zabranjeno;
  3. ne smijete koristiti Trgovinu na način koji bi mogao poremetiti njezino funkcioniranje ili uzrokovati neugodnosti drugim korisnicima ili zaposlenicima Trgovine, posebice ne smijete slati oglase ili ponude te druge zahtjeve i obavijesti u svrhu marketinga na adrese dostupne na web stranicama Trgovine,
  4. nemate pravo koristiti sadržaj, opise, slike ili druge grafičke elemente Trgovine za vlastitu upotrebu ili upotrebu od strane drugih subjekata. Imajte na umu da su svi elementi Trgovine tog tipa zaštićeni autorskim pravima Društva i ne smiju se koristiti bez njegove suglasnosti.

 

III. ZAKLJUČIVANJE UGOVORA O PRODAJI PROIZVODA:

 

1. U Trgovini možete kupovati Proizvode i koristiti usluge koje pruža Answear pod uvjetima opisanim u Pravilniku.

2. Narudžbe možete podnositi u Trgovini 24 sata dnevno, ali narudžbe zaprimljene neradnim danom (nedjeljom i praznicima) obrađuju se sljedećeg radnog dana. 

3. Narudžbu možete izvršiti nakon registracije Vašeg korisničkog računa u online Trgovini.

4. Zamolit ćemo Vas da navedete podatke potrebne za realizaciju poslanih narudžbi. Svi potrebni podaci bit će označeni kao obavezni u obrascu za kupnju. Ako ne navedete potrebne podatke nećemo biti u mogućnosti obraditi Vašu narudžbu i izdati račun.

5. Da biste poslali narudžbu, slijedite korake u nastavku:

a) nakon odabira Proizvoda, dodajte ih u „Košaricu“ odabirom odgovarajuće veličine, broja Proizvoda, njihove boje, a zatim idite na „Košaricu“ i slijedite daljnje upute na web stranici Trgovine,

b) imate mogućnost promjene sadržaja vaše „Košarice“ uklanjanjem Proizvoda ili dodavanjem novih Proizvoda, kao i promjenom navedenih podataka dok ne kliknete na gumb „Kupi i plati“,

c) klik na gumb "Kupi i plati" znači da ste nam podnijeli ponudu za kupnju Proizvoda koju ste odabrali pod uvjetima opisanim u Pravilniku.

6. Nakon predaje ponude, primit ćete e-mail s osnovnim podacima o Vašoj narudžbi, uključujući: količinu naručenih Proizvoda, njihovu cijenu i troškove isporuke, odabran način isporuke i plaćanja, očekivano vrijeme realizacije narudžbe, Vaše podatke i podatke Trgovine.

Ovaj e-mail će također sadržavati informacije o načinu podnošenja prigovora i pravilima za jednostrani raskid ugovora o prodaji. Imajte na umu da ova poruka predstavlja samo potvrdu da je Trgovina zaprimila Vašu narudžbu.

7. Nakon zaprimanja Vaše narudžbe obavijestit ćemo Vas putem e-maila da će ista biti predana na provjeru u skladištu, a zatim ćemo Vam – nakon verifikacije narudžbe – poslati još jedan e-mail u kojem ćemo potvrditi realizaciju Vaše narudžbe („Potvrda izvršenja i slanja narudžbe") ili ćemo odbiti prihvatiti Vašu ponudu za kupnju Proizvoda iz Trgovine i navesti razloge odbijanja.

8. E-mail poruka navedena u gornjoj točki 7. (Potvrda izvršenja i slanja narudžbe) znači da je ugovor o kupoprodaji Proizvoda koje ste odabrali sklopljen pod uvjetima opisanim u ovom Pravilniku.

9. Imajte na umu da prije primitka poruke navedene u točki 7. („Potvrda izvršenja i slanja narudžbe“), svoju narudžbu u bilo kojem trenutku možete otkazati  – samo kontaktirajte Odjel za usluživanje klijenata. Ako se odlučite otkazati narudžbu, u svakom slučaju poslat ćemo Vam e-mail s potvrdom o poništavanju narudžbe.

10. Ako ste odabrali online plaćanje, Vaša će narudžba biti poništena ako:

a) podaci za kontakt su toliko netočni da onemogućuju isporuku ili kontakt s Vama radi potvrđivanja podataka,

b) Vaše plaćanje za narudžbu ne bude izvršeno u roku od najduže dva kalendarska dana.

11. Za poslane narudžbe izdajemo elektronički račun s PDV-om na ime kupca za kupljene Proizvode. Takav račun ćete dobiti na e-mail adresu koju ste naveli prilikom narudžbe. Prihvaćanjem Pravilnika podnosite zahtjev za PDV račun umjesto običnog računa (bez podataka o kupcu) i prihvaćate da će elektronički PDV račun biti poslan na e-mail adresu koju ste naveli.

 

 

 

 

IV. ISPORUKA I PRIMITAK PROIZVODA

 

1. Proizvode kupljene u Trgovini  isporučit ćemo na adresu u Republici Hrvatskoj koju ste naveli u narudžbi.

2. Narudžbe obično isporučujemo u roku od:

a) od 2 do 3 radna dana, osim za mjesta navedena u točki b ispod;

b) od 2 do 6 radnih dana za sljedeće lokacije: Mljet, Dugi Otok, Šolta, Ilovik, Ist, Kaprije, Koločep, Lastovo, Lopud, Molat, Olib, Premuda, Prvić, Rava, Sali, Sestrunj, Silba, Šipan, Unije, Veli Iž.

Isporuka Vaše narudžbe može kasniti u razdobljima povećanog prometa u Trgovini, npr. u razdobljima prije blagdana, međutim, činimo sve kako bismo osigurali da Vaši proizvodi budu isporučeni najkasnije u roku od 15 radnih dana od trenutka kad ste primili Potvrdu o realizaciji i isporuci narudžbe. Maksimalni rok za realizaciju narudžbe ne smije biti duži od 30  dana. Možemo odgoditi realizaciju Vaše narudžbe dok ne uknjižimo/primimo uplatu cijene za Proizvode, ako odaberete online plaćanje. Ako Kupac podmiruje novčanu obvezu preko pružatelja platnih usluga, početak realizacije narudžbe može se odgoditi dok pružatelj platnih usluga ne zaprimi nalog za plaćanje od Kupca i dok nalog ne postane neopoziv u skladu s odredbama zakona koji uređuju platni promet.

3. Proizvode ćemo vam isporučiti na sljedeći način:

a) kurirskom službom na adresu koju navedete na području Republike Hrvatske,

b) na odabranu lokaciju za preuzimanje (npr. lokacija za preuzimanje kurirske službe, drugih Answearovih partnera) - prema opcijama koje nudi Answear.

Detaljne informacije o načinima isporuke Proizvoda možete pronaći ovdje:
https://answear.hr/a/nacini-dostave
4. Imajte na umu da snosite troškove isporuke naručenih Proizvoda, osim ako vrijednost narudžbe premašuje prag besplatne isporuke. U tom slučaju troškove isporuke snosi Trgovina. Informacije na tu temu prikazane su na stranici s rekapitulacijom koju vidite neposredno prije naručivanja. Detaljne i ažurne informacije o troškovima isporuke i pragu besplatne isporuke možete pronaći na: https://answear.hr/a/nacini-dostave.

 

V. CIJENE I NAČINI PLAĆANJA

 

  1. Cijene Proizvoda u Trgovini su navedene:
    1. u razdoblju od 5. rujna 2022. do 31. prosinca 2023. u kunama i eurima, sukladno važećim zakonskim propisima o uvođenju eura u Hrvatskoj;
    2. za razdoblje od 1. siječnja 2024. u eurima.

Navedene cijene uključuju PDV.

2. Narudžbu možete platiti odabirom jednog od sljedećih načina plaćanja:

a) „Pouzećem“ – u ovom slučaju plaćate kuriru na mjestu isporuke. Ovaj način možete koristiti ako vrijednost Vaše narudžbe ne prelazi iznos: 5000 HRK / 663,61 EUR (Fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 HRK).

b) „Online plaćanje” – prije isporuke, korištenjem elektroničkih instrumenata plaćanja dostupnih u Trgovini (platnim karticama i upotrebom digitalnih novčanika G-Pay i Apple Pay)

3. Ako odaberete online plaćanje, sredstva se moraju uplatiti/uknjižiti na račun Answear u roku od 2 dana od trenutka slanja narudžbe, inače će narudžba biti poništena. Naravno, možete ponovno poslati narudžbu – odabirom drugog načina plaćanja ili pravovremenim online plaćanjem. Izvršenje narudžbe koju Kupac plaća putem pružatelja platne usluge počet će kada pružatelj platne usluge primi od Kupca nalog za plaćanje i kada taj nalog postane neopoziv u skladu s odredbama zakona kojim se uređuje platni promet.

4. Detalje o svakom načinu plaćanja možete pronaći ovdje: https://answear.hr/a/nacini-placanja.

5. Imajte na umu da možemo mijenjati cijene Proizvoda u Trgovini, mijenjati asortiman, uvoditi akcije ili druga sniženja cijena proizvoda, ali takve promjene neće kršiti već sklopljene kupoprodajne ugovore niti prava Kupaca koji koriste određenu akciju.

6. Zbog uvođenja eura u Hrvatskoj do 31. prosinca 2022. obračunska valuta u Trgovini je kuna, a od 1. siječnja 2023. – euro. U razdoblju dvojnog optjecaja, odnosno od 1. siječnja 2023. do 14. siječnja 2023., ako odaberete plaćanje pouzećem, kupljene Proizvode možete platiti u kunama ili eurima.

 

VI. REKLAMACIJA ROBE

 

1. U Trgovini prodajemo isključivo nove i originalne Proizvode. Answear odgovara za materijalne i pravne nedostatke Proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima.

2. Ako smatrate da je Proizvod koji ste kupili neispravan, možete podnijeti prigovor u skladu s relevantnim zakonskim propisima i odredbama iz Pravilnika.

3. Prigovor možete podnijeti na sljedeći način:

a) slanjem Proizvoda za koji se podnosi prigovor uz pismeni opis nedostatka – možete koristiti naš obrazac za prigovore, preuzet s web stranice Trgovine, ali to nije nužno,

b) prigovor pošaljite preporučenim pismom ili drugim oblikom dostave na adresu: Overseas Express, Zastavnice 38A, Hrvatski Leskovac 10251, uz naznaku: „Prigovor web Trgovina Answear.hr”,

c) prigovor, koji sadrži sve gore navedene podatke, možete poslati i na sljedeću email adresu: [email protected]. Ukoliko je prigovor poslan putem e-maila Proizvodi moraju biti poslani na adresu navedenu pod točkom b) ovoga članka bez odgađanja, a kako bi se prigovor mogao pravilno razmotriti.

Dobit ćete odgovor na Vaš prigovor u roku od 15 dana, od kada primimo Proizvod za koji se podnosi prigovor.  

4. Prilikom podnošenja prigovora imate pravo na:

a) zahtijevati zamjenu Proizvoda s Proizvodom bez nedostataka ili uklanjanje nedostatka – također u ovom slučaju možemo odmah i bez nepotrebnih neugodnosti po Vas zamijeniti neispravan Proizvod novim (u slučaju zahtjeva za popravak) ili popraviti Proizvod (u slučaju zahtjeva za zamjenu novim).

b) podnošenje izjave o sniženju cijene (uz naznaku na koliki  iznos) ili jednostrani raskid ugovora, ako nedostatak bude značajan, te ako se nedostatak nije uklonio ili se ne može ukloniti, a Proizvod nije zamijenjen novim u skladu s pravilima o odgovornosti za materijalne nedostatke.

Ako je nedostatak neznatan Kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.

5. Ako se prigovor ne uvaži, Proizvod ćemo poslati natrag zajedno s mišljenjem o neopravdanosti prigovora.

6. Prilikom preuzimanja pošiljke provjerite da nije oštećena. U slučaju kad se utvrdi oštećenje Proizvoda, zatražite od prijevoznika ili osobe koja Vam predaje Proizvode na lokaciji za preuzimanje da sastavi zapisnik o oštećenju pošiljke.

7. Izvansudski načini rješavanja sporova:

a) Ako kupujete kao potrošač, imate pravo koristiti izvansudski način rješavanja sporova i potraživanja tražbina putem interaktivne platforme ODR (Online Consumer Dispute Resolution) u skladu s Uredbom Europskog parlamenta i Vijeća (EU) br. 524/2013 od 21. svibnja 2013. g. o online rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/EZ, u daljem tekstu „Uredba o ODR”

b) ODR platforma je interaktivan alat dostupan potrošačima iz Europske unije putem kojeg se može podnijeti pritužba. Sljedeća veza preusmjerava na ODR platformu: ec.europa.eu/consumers/odr.

U skladu s čl. 1. Uredbe o ODR, cilj uvođenja ODR platforme je pružiti potrošačima alat koji omogućuje postizanje neovisnog, nepristranog, transparentnog, učinkovitog, brzog i pravičnog izvansudskog rješavanja preko Interneta sporova između potrošača i poduzetnika na području Europske unije.

c) Naša adresa za kontakt s Kupcem je: [email protected] ;

VII. POVRAT ROBE – JEDNOSTRANI RASKID KUPOPRODAJNOG UGOVORA

 

1. Ako kupujete Proizvode kao potrošač, možete jednostrano raskinuti kupoprodajni ugovor bez navođenja razloga, pod uvjetima navedenim u nastavku.

2. Ugovor o kupoprodaji Proizvoda u Trgovini možete jednostrano raskinuti u roku od 30 dana od dana primitka Proizvoda.

3. Pravo na jednostrani raskid ugovora možete ostvariti na sljedeći način:

a) obavijestite nas o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora e-poštom na sljedeću adresu: [email protected] ili pismenim putem na adresu Trgovine;

b) možete u tu svrhu koristiti obrazac za jednostrani raskid ugovora, koji nudimo na web stranici Trgovine, ali to nije obavezno – dovoljno je da dobijemo od Vas jasnu obavijest da ste odlučili jednostrano raskinuti ugovor o kupoprodaji određenih Proizvoda;

c) ako na e-mail adresu Trgovine dostavite izjavu o jednostranom raskidu kupoprodajnog ugovora, primitak takve izjave ćemo odmah potvrditi u povratnom odgovoru poslanom na Vašu e-mail adresu;

d) ispoštovat ćete rok za jednostrani raskid ugovora ako prije njegovog isteka pošaljete pošiljku poštom ili nam pošaljete e-mail s izjavom o jednostranom raskidu;

e) Proizvode na koje se odnosi jednostrani raskid ugovora pošaljite natrag na sljedeću adresu:
Overseas Express,
Zastavnice 38A,
Hrvatski Leskovac 10251

Proizvodi moraju biti vraćeni bez odgađanja, računajući od obavijesti o jednostranom raskidu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana.  

4. Ako jednostrano raskinete ugovor o kupoprodaji Proizvoda:

a) bit ćete dužni pokriti troškove pošiljke Proizvoda na koje se jednostrani raskid ugovora odnosi,

b) izvršit ćemo povrat uplata primljenih od vas bez neopravdanog odgađanja, ali najkasnije u roku od 14 dana od datuma primitka Vaše izjave o jednostranom raskidu ugovora. Također ćemo vam vratiti troškove isporuke, ako vraćate sve Proizvode kupljene u okviru jedne narudžbe. Možemo odgoditi povrat Vaših uplata sve dok ne primimo od Vas vraćene Proizvode ili dok ne pošaljete dokaz da ste nam poslali te Proizvode – ovisno što nastupi ranije.

c) izvršit ćemo povrat uplaćenih iznosa na isti način kojim ste izvršili plaćanje, osim ako pristanete na povrat na neki drugi način (npr. povrat na bankovni račun umjesto u gotovini kod plaćanja pouzećem) – u svakom slučaju nećete imati nikakve dodatne troškove vezane uz povrat uplaćenih iznosa.

5. Ipak, imajte na umu da ste u skladu sa zakonom odgovorni za smanjenje vrijednosti vraćenih Proizvoda koje proizlazi iz korištenja istih na drugačiji način od onog koji je bio potreban za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcioniranja kupljenih Proizvoda.

6. Ako vrijednost kupljenih proizvoda prelazi prag besplatne isporuke (uzimajući u obzir primijenjene popuste i akcije), tada prilikom jednostranog raskida ugovora možete koristiti opciju besplatnog povrata. Kako biste to učinili, idite na stranicu Trgovine https://answear.hr/a/povrat-proizvoda i slijedite opisani postupak.

7. Ne morate koristiti opciju besplatnog povrata – možete jednostrano raskinuti ugovor o kupoprodaji Proizvoda u roku od 30 dana od dana primitka i vratiti Proizvode o vlastitom trošku.

 

VIII.  INFORMACIJE O USLUGAMA KOJE SE PRUŽAJU ELEKTRONIČKIM PUTEM

 

1. Answear putem Trgovine pruža Kupcima sljedeće usluge elektroničkim putem:

a) omogućavanje sklapanja online ugovora o kupoprodaji Proizvoda u Trgovini u skladu s ovim Pravilnikom,

b) omogućavanje osnivanja korisničkog računa u Trgovini i korištenje njegovih funkcionalnosti kao i sudjelovanje u programu vjernosti Answear Club, pod uvjetima opisanim u točki IX ispod.

2. Imate pravo na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji Proizvoda u Trgovini u skladu s odgovarajućim zakonskim propisima i pod uvjetima određenim ovim Pravilnikom.

3. U slučaju usluge osnivanja korisničkog računa u Trgovini i omogućavanja sudjelovanja u programu vjernosti Answear.Club – imate pravo odustati od njih u roku od 30 dana od dana osnivanja računa. Neovisno o tome, također imate pravo zatražiti ukidanje Vašeg korisničkog računa u Trgovini u bilo kojem trenutku.  Oba prava možete ostvariti tako da nam pošaljete zahtjev o iskorištavanju navedenog prava na adresu: hr ili pismom na adresu: Sklep Internetowy Answear.com 31-564 Kraków, Aleja Pokoju 18. Odustankom od ugovora o korisničkom računu u Trgovini istodobno odustajete od sudjelovanja u programu Answear.Club i obrnuto.

4. Za korištenje Trgovine u skladu s njezinim funkcijama trebate:

a) pristup Internet mreži,

b) korištenje standardnog web preglednika tipa: Chrome, Safari, Opera, FireFox ili slično,

c) račun e-pošte.

5. Prigovor na usluge pružane od strane Answear možete podnijeti slanjem e-maila na adresu Ureda službe za korisnike: [email protected] ili telefonskim kontaktiranjem Ureda službe za korisnike. Prilikom podnošenja prigovora opišite na što se ona odnosi te nam navedite svoja očekivanja o načinu rješavanja prigovora. Vašu prijavu ćemo razmotriti u najkraćem mogućem roku, a u svakom slučaju dobit ćete odgovor u roku od 15 dana od primitka Vaše prijave. 

 

IX. PROGRAM VJERNOSTI ANSWEAR.CLUB

 

1. Nakon registracije korisničkog računa u Trgovini, možete koristiti bodovni bonus u okviru programa vjernosti ANSWEAR.CLUB koji vodi Answear („Klub”). U okviru sudjelovanja u Klubu dobivate bonus od 10% vrijednosti obavljenih kupnji („Bonus”).

2. Bonus nije zamjenjiv za gotovinu i može se koristiti samo za kupnju u Trgovini. Bonus se obračunava na vrijednost obavljenih kupnji i zaokružuje prema gore na cijelu hrvatsku kunu.

3. Bonus se može iskoristiti u Trgovini za kupnju Proizvoda na sniženju, kao i Proizvoda bez sniženja, isključivo u obliku popusta koji smanjuje kupovnu cijenu, s tim da ukupni popust ne smije umanjiti cijenu Proizvoda za više od 50% njegove prve cijene, tj. cijene Proizvoda po kojoj su se prodavali od prvog dana. Maksimalni popust pri korištenju Bonusa izračunava se prema sljedećoj formuli:

R = CA – 50%*CP

gdje:

R – maksimalni popust koji se može ostvariti u zamjenu za Bonus

CA – aktualna cijena Proizvoda

CP – prva cijena Proizvoda

4. U slučaju kad je vrijednost Bonusa na Vašem korisničkom računu veća od razlike između cijene Proizvoda koje kupujete i 50% vrijednosti prve cijene tih Proizvoda, višak će ostati na Vašem korisničkom računu za daljnje korištenje. Međutim, ako je vrijednost Bonusa na Vašem korisničkom računu jednaka ili manja od razlike između cijene Proizvoda koje kupujete i njihove prve cijene, tada možete iskoristiti cijeli akumulirani Bonus.

5. 50% vrijednosti prve cijene Proizvoda izračunava se kao umnožak 50% i cijene Proizvoda prije sniženja cijene i zaokružuje se prema gore na cijelu jedinicu.

6. Ako se Bonus koristi pri kupnji više Proizvoda u Trgovini, tada on smanjuje cijenu pojedinih Proizvoda iz „Košarice”  prema sljedećoj formuli:

r = (CP/∑CP)*∑R   gdje:

- veličina popusta za danu stavku računa;

CP - prva cijena dane stavke računa;

∑CP - zbroj prvih cijena svih stavki računa

∑R – zbroj maksimalnih popusta koje je moguće iskoristiti za pojedine stavke narudžbe prema pravilima navedenim u točki 3. iznad.

7. Bonus obračunat iz pojedine transakcije možete koristiti nakon 30 dana od dana kupnje.

8. Bonus iz pojedine transakcije Kupac može iskoristiti u roku do 100 dana od dana stjecanja Bonusa. Nakon isteka gore navedenog roka Bonus izračunat za tu transakciju istječe, ali to ne utječe na Bonuse izračunate za naredne transakcije. 

9. Sve informacije o trenutnom iznosu Vašeg bonusa možete pronaći na Vašem korisničkom računu u Trgovini.

10. Ako želite iskoristili Bonus prilikom kupovine u Trgovini, prijavite se na svoj korisnički račun, a zatim u košarici za kupovinu odaberite opciju „Želim iskoristiti sredstva Answear.Club”. Prikazat će se maksimalni dopušteni iznos Bonusa koji možete iskoristiti za tu košaricu. Potvrda tipkom „Iskoristi” rezultirat će odgovarajućim smanjenjem cijene kupljenih Proizvoda.

11. Vodite računa da korištenje Bonusa treba biti u skladu s Pravilnikom. U suprotnom, imat ćemo pravo poništiti dio ili cijeli obračunat Bonus, o čemu ćemo vas obavijestiti slanjem e-maila.

12. Ako nam vratite Proizvode za čiju kupnju ste iskoristili sredstva iz Bonusa, za sniženje cijene (bez obzira radi li se o jednostranom raskidu kupoprodajnog ugovora ili prihvaćenom prigovoru), vrijednost Bonusa iskorištenog pri kupnji tih Proizvoda bit će vraćena na vaš korisnički račun u Trgovini. Vraćeni Bonus možete iskoristiti unutar 100 dana od njegove aktivacije.

13. Ako nam vratite Proizvode za koje je obračunat Bonus (npr. uslijed jednostranog raskida kupoprodajnog ugovora), tada će vrijednost Bonusa koji ste ostvarili iz takve transakcije biti poništena.

14. Pogodnosti koje proizlaze iz sudjelovanja u Klubu ne mogu se kombinirati s drugim akcijama, osim ako smo izričito odobrili kombinaciju određenih akcija.

15. Za članove Kluba se organiziraju privremene dodatne akcije (npr. multipliciranje bodova, dijeljenje dodatnih darova uz kupnju i slično). Pojedinosti o privremenim akcijama bit će objavljene na web stranici Trgovine ili u promotivnim materijalima upućenim izravno svim ili odabranim članovima Kluba. Članovima Kluba se može odobriti dodatni popust (npr. rođendanski popust) za kupnju u Trgovini, pod uvjetima koje slobodno određuje Answear.          

16. Answear može obustaviti ili prekinuti rad Kluba u bilo kojem trenutku, što neće utjecati na Vašu mogućnost korištenja Bonusa koji ste već sakupili – moći ćete ga iskoristiti pod uvjetima navedenim u Pravilniku, ali tada se novi bodovi Bonusa neće više obračunavati.

17. Ako smatrate da naše radnje na području održavanja Kluba nisu u skladu s ovim Pravilnikom ili zakonom, možete iz tog razloga podnijeti prigovor/reklamaciju. Prigovor/reklamacija se može poslati poštom, kurirskom službom, dostaviti osobno u sjedište vlasnika Trgovine ili poslati e-poštom na adresu hr ili putem kontakt obrasca koji se nalazi na adresi:  https://answear.hr/moj-korisnicki-racun/kontakt

18. Sudjelovanje u Klubu ne smije se koristiti u komercijalne svrhe, kao ni u bilo kojim drugim aktivnostima koje mogu nanijeti štetu Answear ili narušiti reputaciju ili ugled Trgovine. Sudjelovanje u Klubu ne smijete iskoristiti u komercijalne svrhe, suprotno dobrim običajima, društvenim pravilima ili u bilo koju drugu svrhu osim one navedene u Pravilniku. Naročito, u vezi sa sudjelovanjem u Klubu ne smijete poduzimati radnje kao što su:

a) kupovati u Trgovini u ime i za račun treće strane koristeći Bonus ili bilo koji drugi popust koji Vam je odobren na Vaše ime,

b) preprodavati Proizvode kupljene u Trgovini korištenjem Bonusa ili drugog dodatnog popusta koji Vam je odobren na Vaše ime ili provoditi druge slične komercijalne aktivnosti,

c) prenijeti pristup Vašem korisničkom računu u Trgovini na druge osobe kako bi iskoristile Bonus ili drugi popust koji Vam je odobren na Vaše ime.

19. Ako prekršite pravila korištenja Kluba određena Pravilnikom, posebno ona navedena u točki 18. gore, Answear ima pravo isključiti Vas iz Kluba ili povući Bonuse ili druge popuste koji su Vam odobreni.

X. ZAVRŠNE ODREDBE

 

1. Prije sklapanja ugovora o kupoprodaji proizvoda u Trgovini potrebno je pročitati Pravilnik i prihvatiti njegov sadržaj. Uz svaku narudžbu omogućujemo Vam da pročitate Pravilnik.
O izmjenama Pravilnika obavijestit ćemo Vas putem e-pošte, ako imate korisnički račun u Trgovini. U slučaju da ne prihvatite planirane izmjene, u svakom trenutku možete zatražiti brisanje svog korisničkog računa u Trgovini.

2. Na kupoprodaju proizvoda u Trgovini primjenjuje se zakon Republike Hrvatske. Ugovor se sklapa na hrvatskom jeziku.

 

3. Na pitanja koja nisu uređena Pravilnikom, primjenjujemo relevantne odredbe hrvatskog zakona.

4. Pravilnik možemo izmijeniti u slučajevima kao što su:

a) promjena zakonskih propisa ili promjena tumačenja zakonskih propisa od strane nadležnih organa ili uslijed sudskih rješenja, kao i objašnjenja, tumačenja ili uputa izdanih od strane nadležnih državnih organa, ako to utječe na odredbe Pravilnika;

b) promjena načina pružanja usluga obuhvaćenih Pravilnikom, uzrokovana tehničkim i tehnološkim razlozima, sigurnosnim razlozima, potrebom za poboljšanjem rada Trgovine ili povećanjem kvalitete usluga koje pružamo,

c) promjena opsega ili načina pružanja usluga na osnovi Pravilnika uvođenjem novih funkcionalnosti ili usluga, preinakom ili povlačenjem postojećih funkcionalnosti ili usluga,

d) promjena načina plaćanja ili isporuke

e) potreba za uvođenjem uredničkih promjena.

6. Izmjene Pravilnika primjenjuju se na ugovore o prodaji Proizvoda u Trgovini sklopljene nakon što izmjene stupe na snagu.

 

Vrijedi od: 19.10.2022.

PRAVILNIK TRGOVINE ANSWEAR.HR