FAQ

Izaberite temu i provjerite odgovor ispod

URED SLUŽBE ZA KORISNIKE

U koje vrijeme mogu kontaktirati službu za korisnike?

Služba za korisnike stoji Vam na raspolaganju od ponedjeljka do petka u vremenu od 9:00 do 17:00. 

Na koji način mogu kontaktirati službu za korisnike?

Djelatnici službe za korisnike dostupni su na broju telefona (0)1 7757387 ili putem e mail adrese [email protected]

Može li djelatnik službe za korisnike naručiti proizvode u moje ime?

Djelatnik Službe za korisnike nema mogućnosti vršiti narudžbe u ime klijenta. Sve transakcije zaprimaju se elektronskim putem preko samostalne kupovine na web stranici trgovine www.answear.hr

KODOVI ZA POPUST / ANSWEAR CLUB

Mogu li prilikom jedne narudžbe koristiti kod za popust i bodove Answear Club?

Prilikom kreiranja jedne narudžbe nije moguće odjednom koristiti i kod za popust i bodove Answear Club, te dvije opcije popusta ne mogu se kombinirati.

Mogu li prilikom jedne narudžbe koristiti više kodova za popust?

Prilikom kreiranja narudžbe može se koristiti samo jedan kod za popust. Kodovi za popust ne kombiniraju se zajedno.

Nisam primio/primila kod za pretplatu na newsletter. Što trebam učiniti?

Provjerite sve foldere u Vašoj e-pošti, ponekad e-mail može završiti u neželjenoj pošti (spam). Ako i dalje ne možete pronaći Vaš kod, kontaktirajte naš Ured službe za korisnike na broj (0)1 7757387 ili pošaljite e-mail na adresu [email protected]

Ne mogu koristiti kod za popust? Što može biti razlog?

Provjerite jeste li ispravno upisali kod za popust (molimo Vas vodite računa o posebnim znakovima i razmaku). Potrebno je zapamtiti da poneki kodovi za popust imaju ograničeno vrijeme uporabe ili se primjenjuju samo na određene proizvode. Također Vas pozivamo da kontaktirate naš Ured službe za korisnike na broj (0)1 7757387 ili pošaljite e-mail na adresu [email protected]. Naši djelatnici će provjeriti uvjete korištenja Vašeg koda.

Na moj e-mail stigao je rođendanski bon. Što to znači?

Za članove našeg Kluba pripremili smo rođendanska bon. Dan prije Vašeg rođendana šaljemo Vam sredstva u obliku dodatnog „novca". Bon možete aktivirati klikom na „IZABERITE POKLON" u sadržaju koji ste dobili putem e-maila, a zatim se ulogirajte na Vaš korisnički račun. Bon vrijedi 30 dana i u tom periodu potrebno je napraviti narudžbu s korištenjem navedenog bona.

Zašto moram napisati svoj datum rođenja prilikom prijave u Answear Club?

Pisanje datuma rođenja potrebno je zbog statističkih razloga, ali i zbog primanja rođendanskih bonova.

Na koji način mogu koristiti bodove iz Answear Club prilikom on-line naručivanja?

Sakupljene bodove možete koristiti za plaćanje Vaše kupovine. Bodovi Answear kluba umanjuju vrijednost proizvoda na osnovi njegove prvotne cijene. Zahvaljujući bodovima možete sniziti cijenu proizvoda do 50% od njegove prvotne cijene. Ako odaberete proizvod koji je na popustu, bodovi snižuju prvotnu cijenu, ali samo do vrijednosti 50%. Da biste mogli koristiti bodove prilikom narudžbe potrebno je ulogirati se te u Vašoj košarici kliknuti opciju  ŽELIM POTROŠITI SREDSTVA ANSWEAR CLUB.

Zašto u svojoj košarici ne mogu koristiti sve pogodnosti Answear Club?

Ne možete koristiti bodove Answear Club u slučaju kada:

  • Bodovi još nisu aktivni. Bodovi se aktiviraju 30 dana nakon kupovine.
  • Već ste zaprimili kod za popust u Vašoj košarici. 
  • Ukoliko je cijena proizvoda snižena za 50% od svoje prvotne cijene.
Kada se ponovo aktiviraju bodovi nakon povrata proizvoda?

Bodovi su ponovo aktivni za korištenje 1 dan nakon primanja e-maila s potvrdom o zaprimanju vraćenog proizvoda.

Kako mogu pristupiti programu Answear Club?

Da biste postali članom Answear Club potrebno je otvoriti korisnički račun na web stranici trgovine. Postoji nekoliko opcija:

  • u desnom uglu web stranice,
  • prilikom narudžbe odaberite opciju „Otvorite korisnički račun"

NAČINI PLAĆANJA

Na koji način mogu platiti narudžbu?

Dostupne su dvije opcije plaćanja:

  • prilikom dostave pošiljka plaća se dostavljaču gotovinom, uz nadoplatu od 0,5 EUR.
  • on-line plaćanje preko sistema PayU (bez dodane nadoplate)

TEHNIČKI PROBLEMI

Kako mogu otkazati pretplatu na newsletter?

U svakom e-mailu u kojem primite newsletter nalazi se poveznica za otkazivanje pretplate. Naravno, možete i sami poslati e-mail o otkazivanju pretplate na adresu [email protected]

Može li moj račun biti zablokiran?

Administrator Trgovine ima pravo zablokirati račun korisnika u slučaju kršenja Pravilnika. Ukoliko je došlo do takve situacije, kontaktirajte nas,

Nisam dobila/dobio e-mail od Answear.hr. Što trebam učiniti?

Molimo provjerite nalazi li se e-mail u folderu neželjena pošta (SPAM). Provjerite nalazili se na Vašem korisničkom računu ispravna e-mail adresa. Ukoliko ste ispravno napisali Vašu e-mail adresu, ali i dalje ne dobivate naše obavijesti (čak niti u neželjenoj pošti) molimo Vas kontaktirajte naš Ured službe za korisnike, koja će Vam spremno pomoći.

Želim izbrisati svoj račun. Na koji način mogu to učiniti?

Ukoliko želite izbrisati Vaš račun, kontaktirajte djelatnike Ureda službe za korisnike na broj telefona (0)1 7757387 ili pošaljite e-mail na adresu [email protected]

Imam problem sa prijavom na korisnički račun. Što mogu učiniti?

Jedan od najčešćih razloga za takvu situaciju su pogrešno napisani podaci prilikom logiranja (pogrešno napisani e-mail ili lozinka). Ukoliko ste zaboravili lozinku- molimo kliknite na poveznicu- resetiranje zaboravljene lozinke. Nova lozinka biti će poslana na Vaš e-mail. Ukoliko se niste mogli ulogirati iako ste unijeli ispravnu lozinu molimo Vas da kontaktirate Ured službe za korisnike.

PROIZVODI

Može li se naručiti proizvod koji je već rasprodan?

U slučaju da je neki proizvod rasprodan predlažemo Vam da koristite opciju „Informacije o dostupnosti", koja se nalazi u podacima o proizvodu za kojega nema trenutačno dostupnog konfekcijskog broja. Od nas ćete primiti obavijest putem e-maila kada proizvod bude ponovno dostupan.

Kako mogu dobiti potvrdu da je proizvod ponovno dostupan u web trgovini?

Koristite opciju „Informacije o dostupnosti proizvoda" koja se nalazi na web stranici svakog proizvoda.

Kako mogu najbrže naći željeni proizvod?
  • korištenjem službene tražilice u desnom gornjem uglu web stranice,
  • pregledavanjem glavnog izbornika (na vrhu stranice) i označavanjem odabranih kategorija iz Vašeg područja interesa

POŠILJKA I DOSTAVA

Koliki je trošak dostave?

Prilikom narudžbe u vrijednosti većoj od 40 EUR dostava je besplatna. Ukoliko je iznos Vaše narudžbe manji od 40 EUR cijena dostave je 3,5 EUR. Cijena dostave dodaje se na vrijednost narudžbe prilikom kupovine.

Koliko brzo mogu dobiti naručeni proizvod?

Vremenski period dostave ovisi o tvrtki koja dostavlja naše proizvode.

  • DOSTAVNA SLUŽBA OVERSEAS EXPRESS

a) od 2 do 3 radna dana od datuma obavijesti o otpremi pošiljke, u skladu s točkom b) ispod;

b) za ovdje navedene lokacije: MLJET, DUGI OTOK, ŠOLTA, ILOVIK, IST, KAPRIJE, KOLOČEP, LASTOVO, LOPUD, MOLAT, OLIB, PREMUD, PRVIĆ, RAVA, SALI, SESTRUNJ, SILBA, ŠIPAN, UNIJE, VELI IŽ, rokovi isporuke mogu biti  od 2 do 6 dana.

U iznimnim slučajevima, osobito tijekom razdoblja povećanog prometa u Trgovini, ukupni i maksimalni rok za izvršenje narudžbe ne smije biti duži od 15 radnih dana, a ni u kojem slučaju ne smije biti duži od 30 dana od datuma sklapanja ugovora o kupoprodaji. Ukoliko Kupac novčanu obvezu plaća putem pružatelja platne usluge, početak izvršenja narudžbe može se odgoditi sve dok pružatelj platne usluge ne primi od Kupca nalog za plaćanje i dok taj nalog ne postane neopoziv u skladu s odredbama zakona kojim se uređuje platni promet.

 Načini plaćanja:

  • Isključivo plaćanje gotovinom.

 

  • PREUZIMANJE PROIZVODA NA LOKACIJAMA PICK UP OVERSEAS EXPRESS

Ukoliko je klijent izvršio narudžbu i uplatu od ponedjeljka do petka do 10:30 sati proizvodi ga standardno čekaju na lokacijama za preuzimanje od 1 do 4 radnih dana od datuma obavijesti o otpremi pošiljke . Klijent je obavješten putem SMS poruke o mogućnostima preuzimanja svojih naručenih proizvoda.

Načini plaćanja:

  • Isključivo plaćanje online.
Do kada je potrebno izvršiti narudžbu i uplatu ako želim da se proizvod pošalje isti dan?

OVERSEAS EXPRESS:

Do 10:30 sati - narudžba je poslana isti dan.

Poslije 10:30 sati - narudžba je poslana prvog ili drugog radnog dana nakon izvršenja narudžbe i uplate

Kako mogu znati da je moj naručeni proizvod poslan?

Informacije o aktualnom statusu Vaše narudžbe dostupne su pod poglavljem „Moj korisnički račun". Osim toga trebali biste dobiti e-mail s informacijom o aktualnom statusu svojih narudžbi (npr. „narudžba se obrađuje", „narudžba je poslana" itd.)

Mogu li dobiti pošiljku subotom?

Trenutačno je dostava moguća samo radnim danima.

Što mogu učiniti ako je dostavljač dostavio oštećen proizvod, ali bez provedenog protokola o oštećenju pošiljke?

U situacijama kada je pošiljka oštećena prilikom transporta, reklamacija je otežana, no moguće ju je realizirati. Ukoliko pošiljka nije imala prethodnih oštećenja, potrebno je napisati izvještaj/protokol o oštećenju. Molimo Vas da obratite pažnju opisuje li dokument  stvarno stanje pošiljke. Molimo Vas da vodite računa da proizvod ostane u orginalnom pakiranju. To je izuzetno važno za pozitivan odgovor na Vašu pritužbu.

Mogu li odgoditi termin dostave pošiljke za neki drugi termin?

Da, ali pod uvjetom da pošiljka nije predana iz skladišta dostavljaču. Ukoliko je Vaša narudžba u procesu realizacije, molimo Vas da kontaktirate naš Ured službe za korisnike. Pod „Napomene o narudžbi" možete napisati zahtjev za kasnijim slanjem pošiljke. Slanje pošiljke može biti maksimalno odgođeno do 7 dana.

Hoće li me dostavljač kontaktirati prije dostave?

Budući da dostavljači nisu dužni kontaktirati primatelja pošiljke prije dostave, ne može jamčiti tu opciju. Iako je to samostalnaj odluka pojedinih dostavljača, iz iskustva možemo reći kako dostavljač najčešće kontaktira klijenta telefonski na dan dostave, u jutarnjim satima. Dostavaljačka tvrtka Overseas Express šalje SMS poruke s informacijom kada će otprilike dostavljač dostaviti narudžbu. (npr. između 12 i 14 sati)

NARUDŽBA

Upute po koracima kako treba izvršiti narudžbu:

1. Nakon što ste odabrali željeni proizvod navedite veličinu/konfekcijski broj i kliknite „Dodaj u košaricu"

2. U gornjem desnom uglu ekrana naći ćete oznaku košarice u kojoj možete provjeriti vrijednost proizvoda

3. Ukoliko ste naveli sve proizvode koje želite kupiti kliknite na „Naruči"

4. Ako ste registrirani korisnik, odaberite opciju „Imam korisnički račun". Ukoliko nemate korisnički račun odaberite opciju „Otvorite korisnički račun"

5. Ispunite sva tražena polja i nakon toga kliknite „Odlazak na blagajnu"

6. Odaberite metodu plaćanja

7. Kliknite „Narudžba i plaćanje" kako biste završili naručivanje

Moram li biti registrirani korisnik da bih mogla/ao naručivati proizvode?

Samo registrirani korisnici mogu izvršiti narudžbu. Zahvaljujući tome bit će moguće pratiti status narudžbe, pratiti pošiljku, pregledavati povijest kupnje, sudjelovati u natječajima i promotivnim kampanjama, koristiti Answear Club program vjernosti i besplatan povrat proizvoda.

Možete li mi poslati proizvod na neku drugu adresu, različitu od one koja je navedena na mojem korisničkom računu?

Naručeni proizvodi se šalju na adresu koju je klijent naveo prilikom narudžbe. Možete kliknuti prilikom unosa adrese na ikonicu "Dodajte drugu adresu".

Mogu li napraviti promjene na vlastitoj narudžbi?

Molimo Vas da kontaktirajte naš Ured službe za korisnike. Djelatnici će provjeriti u kojoj se fazi nalazi Vaša narudžba i potvrditi mogućnosti eventualnih promjena (npr. promjena adrese dostave ili promjena proizvoda).

Nisam uspjela/uspio dovršiti plaćanje. Kako mogu završiti transakciju?

Narudžbu možete platiti logiranjem na vlastiti korisnički račun i uređivanjem narudžbi. Tamo ćete pronaći poveznicu do završetka transakcije. Plaćanje može biti završeno klikom na poveznicu za metodu plaćanja, koji ćete dobiti na e-mail nakon što ste izvršili narudžbu. (npr. preusmjeravanje na ZAVRŠI KUPOVINU).

Izvršila/izvršio sam on-line transakciju, novac je skinut s mojeg računa, no narudžbu i dalje vidim kao neplaćenu. Što mogu u tom slučaju učiniti?

Na adresu [email protected] pošaljite e-mail s potvrdom o plaćanju. U najkraćem mogućem roku nastojat ćemo riješiti problem i kontaktirati Vas.

Mogu li otkazati on-line narudžbu?

Kontaktirajte naš Ured službe za korisnike na [email protected] ili na broj telefona (0)1 7757387. Naši djelatnici provjeriti će u kojoj je fazi Vaša narudžba i potvrditi mogućnost otkazivanja.

Mogu li zamijeniti kupljeni proizvod?

Takve promjene ne mogu se odmah realizirati. Ukoliko želite drugi konfekcijski broj ili drugu boju proizvoda potrebno je prvo vratiti proizvod u skladu s Ugovorom o otkazivanju preuzimanja proizvoda i nakon toga napraviti novu, nezavisnu narudžbu za željeni proizvod.

POVRATI I REKLAMACIJE

Koliko moramo čekati na rješavanje reklamacije?

Rješenje reklamacije realizira se u periodu od najviše 15 dana nakon što je zaprimljen proizvod na kojega je podnesena reklamacija.

U kojem vremenskom periodu mogu izvršiti reklamaciju na proizvod?

Zakonski rok za povratak i reklamaciju svih kupljenih proizvoda u našoj on-line trgovini je 2 godine od datuma kupnje.

Kako mogu izvršiti reklamaciju na proizvod?

1. Preuzmite OBRAZAC ZA PRITUŽBE/REKLAMACIJE u PDF formatu i popunite ga. Ukoliko nemate ovlašteni obrazac koji mora biti ispravno popunjen nećemo biti u mogućnosti uvažiti reklamaciju.

2. Ukoliko nemate mogućnosti printanja reklamacijskog obrasca, možete i osobno napisati vlastitu reklamaciju u skladu s uputama koje su dostupne na istoj web stranici

3. Pošaljite proizvod za koji ste napravili reklamaciju/pritužbu na sljedeću adresu: ANSWEAR.HR   „REKLAMACIJE“, Zastavnice 38A, 10251 Hrvatski Leskovac 

4. Reklamacije se obrađuju najkasnije 15 dana od zaprimanja.

5. U slučaju uvažavanja Vaše pritužbe/reklamacije ostećeni proizvod se zamjenjuje za ispravnim ili nekim drugim proizvodom u toj vrijednosti. Ukoliko to nije moguće, npr. proizvod trenutačno nije dostupan, vraćamo Vam iznos cijene proizvoda.

MOLIMO UZMITE U OBZIR - Ukoliko šaljete proizvod na koji želite prijaviti pritužbu/reklamaciju na vlastiti trošak molimo Vas da odaberete sigurne metode dostave, npr. usluge dostave ili pošiljka s potvrdom o slanju. Molimo Vas nemojte slati pošiljke pouzećem - nemamo tehničkih mogućnosti preuzeti takvu pošiljku.

Mogu li vratiti donje rublje?

Donje rublje, kao i svaki drugi proizvod koji nudimo, može se vratiti u roku od 30 radnih dana od trenutka preuzimanja pošiljke. Molimo Vas da uzmete u obzir kako vraćeni proizvodi trebaju biti u orginalnom pakiranju i s etiketama. Proizvodi ne smiju imati znakove korištenja.

Na koji način se vrši povrat novca nakon vraćanja proizvoda?

Povrat novca moguće je izvršiti na dva načina: na broj Vašeg bankovnog računa (IBAN) ili na Vašu kreditnu karticu, ako ste pomoću nje izvršili plaćanje. Sredstva će biti uplaćena na Vaš račun 14 dana nakon zaprimanja Vaše pošiljke.

Gdje mogu provjeriti status vraćene pošiljke?

Ukoliko ste povrat naručene robe napravili putem korisničkog računa, možete provjeriti status tako da se prijavite u svoj račun i odaberete "Povrat". Čim se povrat prizna, primit ćete obavijest e-mailom na adresu navedenu u narudžbi.

U kojem periodu se rješava proces povrata?

Proces povrata može potrajati od 5 do 14 dana, od samog datuma zaprimanja Vašeg vraćenog proizvoda do našeg skladišta, s poštivanjem svih pravila i propisa povrata.

Izvršio/la sam povratak proizvoda preko korisničkog računa. Koje dokumente trebam pripremiti za dostavljača?

Dostavljač mora posjedovati naljepnicu za povrat proizvoda. Molimo Vas da s paketom koji vraćate priložite obrazac za povrat proizvoda.

Kako mogu izvršiti vraćanje proizvoda putem vlastitog korisničkog računa?

Ulogirajte se u Vaš korisnički račun i odaberite opciju" Povrati". Kliknite na "IZVRŠI POVRATAK PROIZVODA", a zatim označite proizvode koje želite vratiti te potvrdite na zelenoj ikoni. Napišite svoju adresu te potvrdite povrat proizvoda. Na kraju biste trebali imati opcija preuzimanja formulara u formatu PDF.

Želim vratiti proizvod putem vlastitog korisničkog računa, ali taj proizvod nije vidljiv kao opcija za povrat

Ukoliko proizvod koji želite vratiti nije vidljiv u kategoriji Povrati to može značiti da taj proizvod ne spada u kategoriju proizvoda koji mogu biti vraćeni:

  • molimo provjerite jeste li izvršili narudžbu kao registrirani korisnik i ima li Vaša narudžba vrijednost veću od 40 EUR.
  • provjerite je li možda istekao termin za povratak proizvoda. Period za povrat je 30 dana.

Ukoliko imate bilo kakva pitanja kontaktirajte našu Službu za korisnike na [email protected] ili na tel. (0)1 7757387