Vodič za kupovinu

NAČINI DOSTAVE

DOSTAVLJAČKA SLUŽBA OVERSEAS

Troškovi dostave:

  • Trošak dostave za narudžbe do 300 HRK iznosi 25 HRK
  • Dostava za narudžbe iznad 300 HRK je BESPLATNA!
  • Povrat naružbi iznad 300 HRK za registrirane korisnike je besplatan.

Hoće li me dostavljač kontaktirati prije dostave?

U većini slučajeva dostavljači unaprijed zovu primatelje, ali Vam  to ne možemo jamčiti –  jer dostavljač to nije dužan učiniti. Svaki klijent na dan dostave dobiva SMS poruku  s informacijama o  broju pošiljke  i telefonskom broju lokacije isporuke.

Što učiniti u slučaju kašnjenja pošiljke?

Najbolje je kontaktirati  prijevoznika Overseas na e-mail: [email protected]

VAŽNO: Provjerite pošiljku prije preuzimanja. U slučaju oštećenja prilikom  prijevoza, napišite prijavu o šteti i kontaktirajte naš Ured službe za korisnike. 

 

OVERSEAS PICKUP

Želite naručiti proizvod, ali Vaše slobodno vrijeme ne podudara se s vremenom dostave?

Nema problema!

Sada možete brzo i jednostavno odabrati jednu od sljedećih lokacija preuzimanja pošiljaka kako biste preuzeli Vaše pošiljke kada želite. Odabrane lokacije ćete pronaći << Ovdje >>

Troškovi dostave:

  • Trošak dostave za narudžbe do 300 kn iznosi 25 kn
  • Dostava za narudžbe iznad 300 kn je BESPLATNA!

Načini plaćanja:

Isključivo plaćanje on-line

Na dan kada vaša pošiljka stigne do lokacije za preuzimanje, dobit ćete detaljne obavijesti.

Kada ću primiti naručene proizvode?

Ukoliko je Vaša online narudžba plaćena (platna kartica, online transfer) i uplata je proknjižena na naš račun do 23:59 sati, pošiljka će biti poslana tog istog radnog dana.

Narudžbe zaprimljena vikendom ili blagdanima:

Dostava kreće prvog ili drugog radnog dana nakon dana slanja Vaše narudžbe.

 

POVRAT PROIZVODA

Želite li vratiti proizvod? Nema problema!

  • Imate pravo vratiti kupljeni proizvod u roku od 30 dana od dana primitka pošiljke (pravo odustajanja od ugovora o kupoprodaji)
  • Rok za povrat novca može biti u rasponu od 5 do 14 dana pod pravilima utvrđenim zakonom, od trenutka kada vraćeni prozvodi budu provjereni u skladištu Prodavača.
  • Povrat novca moguće je izvršiti na dva načina: na broj Vašeg bankovnog računa (IBAN) ili na Vašu kreditnu karticu, ako ste pomoću nje izvršili plaćanje.

BESPLATAN POVRAT za narudžbe izvršene u Hrvatskoj u vrijednosti većoj od 300 kn, naručene s registriranog korisničkog računa može se izvršiti na dva načina:

1. MJESTA ZA POVRAT (OEX SHOPOVI)

  1. Ispunite obrazac za povrat i priložite ga paketu koji vraćate.
  2. Povratnu naljepnicu primljenu u narudžbi pričvrstite na paket i dostavite ga na jedno od navedenih mjesta za povrat: benzinske postaje Tifon, trgovine Boso, Tobacco Petica- vel pro, Tisak.
  3. Očekujte e-mail s potvrdom o povratu novca. Povrat novca će biti izvršen kada Vaša pošiljka stigne u skladište Prodavača i vraćeni proizvodi budu provjereni.

2. DOSTAVNA SLUŽBA OVERSEAS

  1. Prijavite se na Vaš korisnički račun na Answear.hr i idite na poglavlje POVRATI. Tamo ćete pronaći sve proizvode koje možete vratiti preko dostavljača. Ukoliko ne možete tamo pronaći proizvode  koje želite vratiti, molimo Vas da upotrijebite druge dostupne oblike povrata.
  2. Odaberite proizvode koje želite vratiti te mjesto i vrijeme dolaska dostavljača. Overseas dostavljač može doći po paket za povrat na navedenu adresu do 3 dana od trenutka narudžbe.
  3. Ispunite i potpišite Obrazac o odustanku od ugovora koji smo priložili uz naručenu pošiljku. Ukoliko ga nemate, preuzmite gotov obrazac >>ovdje<< ili sa Vašeg korisničkog računa u  trgovini. Također možete ispuniti i poslati Vaše Odstupanje od ugovora ili bilo koju drugu jednoznačnu izjavu e-poštom na adresu [email protected]
  4. Proizvode i Obrazac za povrat proizvoda stavite u predviđeno pakiranje i dobro zaljepite.
  5. Povratnu naljepnicu primljenu u narudžbi (za narudžbe naručene od dana 17.02.2022. godine) pričvrstite na paket. Pričekajte na dostaljača i predajte mu pošiljku.
  6. Očekujte e-mail s potvrdom o povratu novca. Povrat novca će biti izvršen kada Vaš paket stigne u skladište Prodavača i vraćeni proizvodi budu provjereni.

 

NA VLASTITI TROŠAK:

(dostupno svima)

  1. Ispunite obrazac za povrat proizvoda (primili ste ga zajedno s naručenom pošiljkom,  možete ga  preuzeti i  ovdje >>).  Možete također i  ispuniti obrazac Odstupanja od ugovora i poslati elektroničkim putem na adresu [email protected]
  2. Zapakirajte  proizvod koji želite vratiti (bit ćemo zahvalni ako se nalazi u orginalnom pakiranju proizvođača) i umetnite Obrazac za povrat proizvoda /odstupanja od ugovora  te orginal ili kopiju računa.
  3. Pošaljite pošiljku  na adresu:

Answear. hr
Zastavnice 38A
10251 Hrvatski Leskovac

s napomenom „ANSWEAR.COM - POVRAT” 

MOLIMO ZAPAMTITE:

  • Vraćate proizvod  o svom trošku. Ovaj trošak je nepovratan.
  • Zbog sigurnosti pošiljke i brzine njezine isporuke, preporučujemo da proizvode pošaljete natrag putem dostavljača.
  • U slučaju povrata pošiljke putem Hrvatske pošte, molimo Vas da odaberete opciju Paket24. NAPOMENA: S obzirom da je poštanski ured u Hrvatskom Leskovcu trenutno zatvoren, pošiljka će prvo biti preusmjeren u poštanski ured na Brezovičkoj cesti 100, 10257, Brezovica. Molimo Vas da bez obzira na to, pošiljku adresirate na Zastavnice 38A, 10251 Hrvatski Leskovac.

 

Datoteke za preuzimanje:
OBRAZAC ZA POVRAT  PROIZVODA

 

REKLAMACIJE

U skladu s člankom 556 (i sljedećim navedenim) imate pravo na jamstvo za sve proizvode kupljene u trgovini Answear.hr u razdoblju dvije godine od datuma kupnje.

1. Ispunite obrazac za reklamaciju i umetnite ga u paket s proizvodom za koji ulažete reklamaciju. Obrazac možete preuzeti ovdje. Ako nemate printer, pripremite vlastiti opis reklamacije. Možete se voditi uputama iz našeg obrasca. Preporučujemo Vam da koristite primjerak koji smo pripremili, što će Vam uvelike olakšati podnošenje reklamacije.

2 . Pošaljite paket.

Proizvod pošaljite u naše skladište:

Answear.hr

Zastavnice 38A

10251 Hrvatski Leskovac

s napomenom „ANSWEAR.COM - REKLAMACIJA”

3. Pričekajte rješavanje reklamacije

Reklamacije se razmatraju najkasnije 15 dana od povrata reklamiranog proizvoda u naše glavno sladište u Poljskoj. U slučaju da je Vaša reklamacija prihvaćena, ista će biti riješena u skladu s važećim zakonima o jamstvu.

 

ODR platforma

(a) Ako kupujete kao potrošač, imate pravo koristiti izvansudski način rješavanja sporova i potraživanja tražbina putem interaktivne platforme ODR (Online Consumer Dispute Resolution) u skladu s Uredbom Europskog parlamenta i Vijeća (EU) br. 524/2013 od 21. svibnja 2013. g. o online rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/EZ. 

ODR platforma je interaktivan alat dostupan potrošačima iz Europske unije putem kojeg se može podnijeti žalba. Sljedeća veza preusmjerava na ODR platformu: ec.europa.eu/consumers/odr

Istovremeno obavještavamo da naše korištenje ovog sustava za rješavanje sporova nije obavezno.

Obrazac za pritužbe