Vodič za kupovinu

NAČINI DOSTAVE

GLS Croatia

Troškovi dostave:

  • Trošak dostave za narudžbe manje od 60€ iznosi 4,90€.
  • Trošak dostave za narudžbe u vrijednosti 60€ i više iznosi 1,30€.
  • Povrat naružbi u vrijednosti  60€ i više je besplatan.
  • Pri plaćanju pouzećem naplaćuje se naknada od 0,50€.

 Načini plaćanja:

  • Pri plaćanju pouzećem moguće je platiti putem POS aparata i gotovinom.

Hoće li me dostavljač obavijestiti prije dolaska?

Svaki klijent na dan dostave dobiva  SMS poruku  s informacijama o  broju pošiljke i telefonskim brojem lokacije isporuke. SMS obavijesti Vam dolaze na dan isporuke ukoliko Vam je pošiljatelj aktivirao tu opciju.

Što učiniti u slučaju kašnjenja pošiljke?

Najbolje kontaktirati dostavnu službu GLS na e-mail: cs@gls-croatia.com

VAŽNO: Provjerite pošiljku prije preuzimanja. U slučaju da je oštećena u prijevozu, napišite prijavu štete kod dostavljača i kontaktirajte naš Ured službe za korisnike.

 

OVERSEAS EXPRESS

Troškovi dostave:

  • Trošak dostave za narudžbe manje od 60€ iznosi 4,90€.
  • Dostava za narudžbe u vrijednosti 60€ i više je BESPLATNA!
  • Povrat naružbi u vrijednosti 60€ i više je besplatan.
  • Pri plaćanju pouzećem naplaćuje se naknada od 0,50€.

 Načini plaćanja:

  • Pri plaćanju pouzećem moguće je plaćanje isključivo gotovinom.

Hoće li me dostavljač kontaktirati prije dostave?

Svaki klijent na dan dostave dobiva SMS poruku  s informacijama o broju pošiljke  i telefonskom broju lokacije isporuke.

Što učiniti u slučaju kašnjenja pošiljke?

Najbolje je kontaktirati prijevoznika Overseas na e-mail: info@overseas.hr.

VAŽNO: Provjerite pošiljku prije preuzimanja. U slučaju oštećenja prilikom  prijevoza, napišite prijavu o šteti i kontaktirajte naš Ured službe za korisnike. 

 

OVERSEAS OEX SHOPS

Želite naručiti proizvod, ali Vaše slobodno vrijeme ne podudara se s vremenom dostave?

Nema problema!

Sada možete brzo i jednostavno odabrati jednu od sljedećih lokacija preuzimanja pošiljaka kako biste preuzeli Vaše pošiljke kada želite. Odabrane lokacije ćete pronaći << Ovdje >>

Troškovi dostave:

  • Trošak dostave za narudžbe u vrijedmosti manjoj od 60€ iznosi 4,90€.
  • Dostava za narudžbe u vrijednosti 60€ i više je BESPLATNA!

Načini plaćanja:

Isključivo plaćanje on-line

Na dan kada vaša pošiljka stigne do lokacije za preuzimanje, dobit ćete detaljne obavijesti.

Kada ću primiti naručene proizvode?

U roku od dva do tri radna dana.

Narudžbe zaprimljena vikendom ili blagdanima:

Dostava kreće prvog ili drugog radnog dana nakon dana slanja Vaše narudžbe.

 

 

POVRAT PROIZVODA

Želite li vratiti proizvod? Nema problema!

  • Imate pravo vratiti kupljeni proizvod u roku 30 dana od dana primitka pošiljke (pravo odustajanja od ugovora o kupoprodaji)
  • Rok za povrat novca može biti u rasponu od 5 do 14 dana pod pravilima utvrđenim zakonom, od trenutka kada vraćeni prozvodi budu provjereni u skladištu Prodavača.
  • Povrat novca moguće je izvršiti na dva načina: na broj Vašeg bankovnog računa (IBAN) ili na Vašu kreditnu karticu, ako ste pomoću nje izvršili plaćanje.

     

BESPLATAN POVRAT za narudžbe izvršene u Hrvatskoj u vrijednosti 60€ i više (bez troškova poštarine)

 GLS Croatia

  1. Prijavite se na Vaš korisnički račun na Answear.hr i idite na poglavlje POVRATI. Tamo ćete pronaći sve proizvode koje možete vratiti preko dostavljača. Ukoliko ne možete tamo pronaći proizvode  koje želite vratiti, molimo Vas da upotrijebite druge dostupne oblike povrata.
  2. Odaberite proizvode koje želite vratiti te mjesto i vrijeme dolaska dostavljača. Možete odabrati između tri ponuđena datuma za dolazak dostavljača.
  3. Ispunite i potpišite Obrazac o odustanku od ugovora koji smo priložili uz naručenu pošiljku. Ukoliko ga nemate, preuzmite gotov obrazac >>ovdje<< ili sa Vašeg korisničkog računa u  trgovini. Također možete ispuniti i poslati Vaše Odstupanje od ugovora ili bilo koju drugu jednoznačnu izjavu e-poštom na adresu contact@answear.hr.
  4. Proizvode i Obrazac za povrat proizvoda stavite u predviđeno pakiranje i dobro zaljepite.
  5. Dostavljač će imati potrebnu povratnu naljepnicu.
  6. Očekujte e-mail s potvrdom o povratu novca. Povrat novca će biti izvršen kada Vaš paket stigne u skladište Prodavača i vraćeni proizvodi budu provjereni.

 

NA VLASTITI TROŠAK:

(dostupno svima)

  1. Ispunite obrazac za povrat proizvoda (primili ste ga zajedno s naručenom pošiljkom,  možete ga  preuzeti i  ovdje >>).  Možete također i  ispuniti obrazac Odstupanja od ugovora i poslati elektroničkim putem na adresu contact@answear.hr.
  2. Zapakirajte  proizvod koji želite vratiti (bit ćemo zahvalni ako se nalazi u orginalnom pakiranju proizvođača) i umetnite Obrazac za povrat proizvoda /odstupanja od ugovora  te orginal ili kopiju računa.
  3. Pošaljite pošiljku  na adresu:

Answear – zbirni povrat

R – Stupničke Šipkovine 22

10255 Donji Stupnik

 

MOLIMO ZAPAMTITE:

  • Vraćate proizvod  o svom trošku. Ovaj trošak je nepovratan.
  • Zbog sigurnosti pošiljke i brzine njezine isporuke, preporučujemo da proizvode pošaljete natrag putem dostavljača.
  • U slučaju povrata pošiljke putem Hrvatske pošte, molimo Vas da odaberete opciju Paket24

Datoteke za preuzimanje:


OBRAZAC ZA POVRAT  PROIZVODA

 

REKLAMACIJE

U skladu s člankom 556 (i sljedećim navedenim) imate pravo na jamstvo za sve proizvode kupljene u trgovini Answear.hr u razdoblju dvije godine od datuma kupnje.

1. Ispunite obrazac za reklamaciju i umetnite ga u paket s proizvodom za koji ulažete reklamaciju. Obrazac možete preuzeti ovdje. Ako nemate printer, pripremite vlastiti opis reklamacije. Možete se voditi uputama iz našeg obrasca. Preporučujemo Vam da koristite primjerak koji smo pripremili, što će Vam uvelike olakšati podnošenje reklamacije.

2 . Pošaljite paket.

Proizvod pošaljite u naše skladište:

Answear –Reklamacija
R – Stupničke Šipkovine 22
10255 Donji Stupnik

 

3. Pričekajte rješavanje reklamacije

Reklamacije se razmatraju najkasnije 15 dana od povrata reklamiranog proizvoda u glavno skladište Trgovine. U slučaju da je Vaša reklamacija prihvaćena, ista će biti riješena u skladu s važećim zakonima o jamstvu.

 

ODR platforma

(a) Ako kupujete kao potrošač, imate pravo koristiti izvansudski način rješavanja sporova i potraživanja tražbina putem interaktivne platforme ODR (Online Consumer Dispute Resolution) u skladu s Uredbom Europskog parlamenta i Vijeća (EU) br. 524/2013 od 21. svibnja 2013. g. o online rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/EZ. 

ODR platforma je interaktivan alat dostupan potrošačima iz Europske unije putem kojeg se može podnijeti žalba. Sljedeća veza preusmjerava na ODR platformu: ec.europa.eu/consumers/odr

Istovremeno obavještavamo da naše korištenje ovog sustava za rješavanje sporova nije obavezno.

Obrazac za pritužbe